مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 07:222022-03-13اجتماعي

اسدآباد مهیای استقبال از نوروز


امسال هم چون سالهای دیگر بهار با تمام زیبایی هایش عزمش را جزم کرده تا بیاید و میهمان خانه هایمان باشد، بهار می آید تا دلهایمان را بهاری کند، - به قلبهایمان آرامش ببخشد، نوید شادابی و سرزندگی دهد و نوروز بر تار روزگار، خوش بنوازد.

بهار که می آید، دستان باد بوی شکوفه می دهد، جوانه های تک درخت باغچه، با نوازش نسیم جان می گیرند و صدای تپش شکوفه های گیلاس آرام و آهسته خود را برای رسیدن به ساعت موعود بهار می آرایند و با شکفتن خود بهار را فریاد می زنند.

در دو سال اخیر بە واسطه شیوع ویروس کرونا سفرهای نوروزی حال و هوای خود را از دست داد و محدودیت های کرونایی هم مانع از بسیاری از فعالیت ها شد،اما در نوروز امسال بر خلاف دو سال گذشته با واکسیناسیون گسترده انجام شده در سراسر کشور احتمال افزایش سفرهای نوروزی و حضور میهمانان در هر استان و شهری به فراخور ظرفیت و پتانسیل های خود قطعا وجود خواهد داشت و شهرستان اسدآباد هم از این اتفاق میمون و مبارک بدون شک بی بهره نبوده و باید نسبت به آماده سازی و فضا سازی سطح شهر اقدامات مناسب را انجام دهد.

اما اینکه در استقبال از نوروز سهم هر یک از ادارات سطح شهرستان چه میزان بوده و چه برنامه هایی را پیش رو خواهند داشت؟ برگزاری 16 برنامه مختلف برای استقبال از نوروز در اسدآباد مدیر اداره میراث فرهنگی گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد مهیای استقبال از نوروز

اسدآباد مهیای استقبال از نوروز